Thursday, December 1, 2011

A inceput.. sfarsitul de an

Gata. E oficial. E luna lui Undrea (Decembrie din horoscopul romanesc; nu, nu am scris gresit).

Parti rele :

1 Dec. Cat de prefacuti sunteti. Romania in sus si in jos. Pe tot Facebukul, pe toate masinile, pe toate RATB`urile, pe totii stalpii, si pe toti Garcea care azi erau mai multi ca niciodata pe strazile Bucurestiului. Nu va speriati, nu faceau nimic, doar stateau in frig.. si atat. Dar e bine ca institutiile statului si oamenii legii ne protejeaza. Revenind, Romania in sus si in jos. Hai sa fim seriosi, cati sunteti romani prin altceva decat sansa si intamplari aleatorii ale universului? Daca erati orice alta natie cred ca nu mai puteati voi de Romania.
Si nu, nu sunt mandru ca sunt roman. Ca nu am facut nimic sa fiu mandru. Asa a fost sa fie. Esti mandru cand citesti o carte, termini facultatea, te imbeti ca porcu intr-un club emo, etc., dar nu ca esti roman. Eu sunt indiferent asa ca..

Trafic. Am mai vorbit cu niste prieteni si mi-au spus ca au circulat foarte bine azi prin Bucuresti. Sa dea dracu atunci eu am mers doar pe unde erau restu. Am mers in coloane de cele mai multe ori. Intr-adevar nu am stat sau mers cu a 1-a dar tot incet incet si mult puhoi. Oricum mi se pare ca mai mult decat average`ul de pana acum.

Supermarket`uri (i). Te duci ca omu normal sa iti iei oua, pasta de dinti, paine, prezervative si o bere la PET. Ce sa vezi ? Toata lumea e acolo! Nu mai e nimeni la munca, sau plecat in afara sau WTF?! Multi pe sosea, si mai multi in magazine, care mai de care cu niste cosuri fara varf. Daca ii intrebi cat au salariu sigur nu au mai mult de 1000 RON / persoana din fam dar sa nu pui "pe masa" mama o portocala, o banana, un cozonac? Macar in Decembrie!

Supermarket`uri (ii). Pun astia niste colinde basite in magazine de iti vine sa iti tai venele o data pe 1 DEC sa te dea la "stirile de la ora 5" si apoi din nou pe 25 DEC poate poate prinzi revelionul LIVE la zece TV (a se citi un OTV).

Revelionul. Ce faci ? Unde? Cu cine? Pot sa vin si eu? Dar pot sa mai aduc si pe altcineva? Dar mie nu imi convine meniul. Si vine si X`uleasca? Hm.. m-am certat cu ea acum 2 luni (probabil ca nu i-a dat bani de benzina la un iesit la Platza). Dar asta o sa continue si o sa detaliez la momentul respectiv.
p.s. MUNCESC DE REVELION si nu imi pare rau.. how about that ?!

Colinde. Atat. Foarte FOARTE putine melodii decente fac parte din categoria asta muzicala de "colinde". Si niciunele ascultate de romani. De fapt, fie, sa generalizez, sunt pe acelasi nivel cu manelele. Nu le inghit si punct.

DA, sunt GRINCH si mandru de asta! Cea mai de cacat perioada din tot anul a inceput. O luna feng-shui.

1 comment: