Sunday, November 27, 2011

Seiko 5 Sports & Orient

Un an de zile nu faci nimic, traiesti de pe o zi pe alta, iti platesti chiria, ratele, intretinerea, abonamentele la telefoane, motorina fara numar, impozite, intr-un cuvant "darile lumesti". Nu pun la socotela ca vrei un munte, o tzoala, un adidas. Canci bani.

Eeee, ma pis pe ea de treaba. Nu am bani, asa ca mi-am cumparat ceas-uri, 2 ca e Decembrie (si cica nu conteaza daca nu ai tot anul, luna asta tre` sa fie de toate pentru toata lumea, chiar daca esti muritor de foame si te incalzesti de pikinez`ul care il tii in casa). Cine nu stie, probabil toata lumea, sunt un foarte mare fan al ceasurilor. Pana azi detineam 2 quartz-uri, un Swatch si un Fossil. Azi am trecut la next level cu 2 automatice : Seiko & Orient.

Happy happy joy joy :)






Urmeaza un winder ca nu am cum sa le port pe toate in acelasi timp. Acum chiar sper sa vina Mosu` ca altfel mi`am dat cu tesla`n oo.

p.s. Daca vre`un "mos craciun" citeste acest post accept winderul asta ieftinache.

No comments:

Post a Comment