Monday, November 14, 2011

Despre parerea ursului

Pe baza unui email primit pe adresa de email a companiei la care muncesc, care ma invita la un workshop pe tema timpul liber VS timpul petrecut la munca si gasirea unui "balance" intre cele doua, urmeaza mailul de mai jos, trimis de yours truly :

Hai pe bune ? Ne mintim singuri ... si acum facem si grupuri anonime cu numele pe ecuson in piept in care sa ne mintim in grup.

E o initiativa care are "feedback pozitiv" doar la nivel de celula blazata si in descompunere. Daca eu am probleme cu timpul free vs timpul work este problema mea si numai a mea si ma indoiesc amarnic ca orice companie imi va spune "ok de maine pentru tine 7 ore pe zi ca sa ai timp si de " sau any other ..

Plus ca dupa o sedinta miracol de 3-4 ore cu 40 de mirosuri diferite intr`o sala mult prea mica .. deodata toate problemele mele dispar ?! E patetic sa cred asta..

Sau sunt aceeasi oameni din primul workshop ? Acum dialogul o sa fie de genul
- "de 2 luni nu am mai stat peste program la munca" fata de data trecuta cand a fost
- "salut. ma numesc si sunt work addicted"...

Multumesc si wekend balance gen !

No comments:

Post a Comment