Friday, December 9, 2011

Ceva ciudat.. si o plimbare cu metroul

Ti s-a intamplat sa vrei sa fii intr-un fel anume (cazul de fata "sociabil") dar sa nu poti sa fii asa? Deloc, de nicio culoare, niet, canci, zero.
Am avut, sa ii zicem, ocazia, sa imi pun la munca aceasta calitate prin nevoie, nu prin vointa proprie - am avut un training in frumoasa "regiune" pipera. Si am avut ocazia sa fiu langa o persoana intr-adevar sociabila. Un tip. Care era foarte cautat, ca si persoana de contact, de varii persoane si pentru varii motive. In principiu nimic deosebit, small talk. Un "Ce faci?", un "hai la o cafea", o vrajeala cu o "bagaboanta" din cand in cand, ca asa ii sta bine unui barbat, etc, etc.

Eu nu pot. Chiar nu pot. As vrea, dar nu pot. Am putut odata. As vrea, dar nu pot si nu vreau sa pot cred. Daca nu zici "ceva" nu ma intereseaza. Simplu, sec. Si cum pe planeta mea exista alb si negru si deloc gri, am decis, poate pentru o inca o data, sa iau masuri. Inchid conturi, am inceput cu Facebuk care produce o dependenta mai agresiva decat cea de tutun si care ar merita studiata, si cred ca voi continua cu telefonul personal. Cred ca e cazul.


In alta ordine de idei, venind vorba de cursul de la pipera: eu recunosc ca am fost "cacat" in masina. Paine iau cu masina, gunoiul nu am cum sa il duc cu masina plus ca se si impute ca altfel asa as face, oricum, oricand, orice cu masina! Am zis sa nu fiu nebun sa stau 2 ore bara la bara pana in pipera din militari, de la 7 la 9, si am ales metroul. Cea mai mare greseala! Cred ca doar la coada la fasole si carnati, moastele Sf Parascheva, deschidere de Penni sau Lidahl intr-un sat uitat de lume fara electricitate, si/sau mai stiu eu ce alte "traditii" d`aste in stilul caracterestic al lui homo sapiens de pe aceste meleaguri gasesti atat puhoi de lume.

Ba, multi! Multi rau! Si cand treci pe la Unirii si mai vezi confirmarea ca suntem 7 milioane (si 53 de suflete cand esti langa MC, ca pana jos langa metrou mai ne inmultim cu inca vreo 500-1000 de altii) iti vine sa o iei pe campii si sa te duci intr`o chilie pe marginea unei prapastii. Si hai ca daca suntem multi si nu trebuie sa intram in contact unii cu altii ar fii cum ar mai fii. Dar sa incepi sa te inghesui in metrou cu coatele, picioarele, laptopurile, caciulile si alte alea, e penibil. O sa inceapa sa angajeze oameni ca la indieni/chinezi care sa se ocupe cu penetrarea (inghesuirea) cator mai multi cetateni (animale) in metrourile moi si ude (transpirate). Plus ca jegosul ala infect care conduce atelajul si care vede ca lumea inca nu a coborat / urcat / asteapta in usi si nu se impinge ca vitele, inchide usa. Sper sa isi bage butonul ala de il apasa prin uretra pana cand ajunge sa ii fie piatra la rinichi.

O reprezentare a peronului spre pipera, ora 8 30 aprox, 5 secunde dupa ce metroul a plecat full ochi din statie. Asa ceva? Suntem prea multi. Sparta rullz!



Uploaded with ImageShack.us

No comments:

Post a Comment