Wednesday, January 13, 2010

Stres

Stau si ma stresez singur. Nu stiu cum reusesc si nici nu stiu daca ti s-a intamplat vre`o data. De la orice porcarie pana la o porcarie mai mare - ca pana la urma, recunosc, nu am de hranit un copil si nici pe drumuri nu sunt deci e ok.

Incercam sa adorm cam pe la ora la care se culca si gainile alea mai petrecarete.. nu chiar la 5 dar pe la 8-9. Simteam ca am un gol in stomac gandindu`ma la diverse chestii. Nu e neaparat una anume, diverse care se intampla peste zi si altele care se tot aduna.

Imi doresc sa fiu indiferent, sau cel putin mai indiferent ca acum. Pana la urma de ce sa ma intereseze pe mine de "x" si "y" si "z" (unde x,y si z sunt persoane sau lucruri sau actiuni deprinse de mine)? Asta ne face "om" ? Chiar nu pot sa traiesc fara nicio remuscare? Am invatat un singur rahat la latina "carpe diem". Nu are nicio legatura cu viata de zi cu zi, niciuna..

Si ca tot veni vorba de viata de zi cu zi ascultati melodia de la Parazitii.

Punct


5 comments:

  1. si eu care credeam ca numai mie mi se pot intampla lucruri de-astea...ma bucur cand vad ca mai exista unul ca mine :D cred ca ne paste Distonocalmul....e trist ca nu putem lasa totul la o parte....ca nu putem trai doar pentru noi..asa cum fac multi altii..

    ReplyDelete
  2. ^ ti-ar trebuii mult prea multi bani sa poti trai indiferent doar pentru tine ..

    ReplyDelete
  3. @ carmen : buna.. lume veche de care nu mai stiam .. bai la pastile inca nu am ajuns.. dar oricum apreciez ca te bucuri ca mai e lume care are aceeasi problema :)

    @ anonymus : si cum banii nu sunt disponibili.. cred ca totusi ma apuc de pastile :)

    ReplyDelete
  4. Mosu`... wellcome to the game... let the best someone win...
    Cam astea-s regulile... asa ca da-i inainte... si mai calca si tu pe unii sau pe altii ca e mai bine asa.. ;) iti zic din experienta... vrei sa ajunti sus ... nu se poate fara cadavre ;)

    ReplyDelete
  5. Esti prea trist.. Punct.

    ReplyDelete