Friday, January 15, 2010

AFI Palace Cotroceni.. gen

Nu as fi mers acolo .. eu nu sunt fan mall din diverse motive pe care nu stiu daca e neaparat util sa le insir aici. In orice caz, ajung in mall pentru mancare - KFC/MC - sau pentru shopping cand am nevoie - la modul ca intru in 3 magazine probez si in jumatate de ora am plecat cu ce trebuia sa cumpar (nimic mai mult).

Sa revin la "za bigest shit in romania mall ever bla bla". M`am intalnit cu o prietena si unde sa mergem?! Ea nu stia.. eu nu stiam.. si am zis hai mergem sa vedem porcaria aia de mall pe care toata lumea o preamarea. Zis si facut.

Toata lumea care ma cunoaste stie ca nu prea imi misc lesul pe jos. Nu sunt din "p^l@ de domn" dar daca tot platesc pentru o masina .. macar sa ma folosesc de ea. In orice caz. Ma intalnesc cu ea sa o ridic si plecam spre za mall. Cu vreo 2 intersectii inainte deja ambuteiaje peste ambuteiaje (da! am uitat sa precizez ca era la putin timp dupa deschidere). Tot stau stau stau dar dobitocii din trafic stau si stau degeaba ca poti sa te bagi.. dar na! in fine..

Ok. Ajung la intrare in parcare. Incep sa merg prin parcare. 1 minut. 5 minute. 10 minute. Nu exista loc de parcare. Mai merg putin si pana la urma il gasesc. AMERICA!

Dam sa plecam.. cand imi aduc aminte ca trebuie sa tin minte unde am parcat : etaj, parte, numar, rand.. Oricum plecam si sa gasim intrarea in mall. Ne invartim noi pe acolo si nimic.

"pe aici se intra?" ne intreaba niste oameni. Ma uit la ei cu o fata amarata si plina de amaraciune si rostesc un simplu "nu stim nici noi".

Alte 10 minute petrecute aiurea si in sfarsit ajungem in za MALL.

Dupa plimbarea de rigoare si foarte multi cocalari care iesisera cu premiile (pitipoancele) la show off ne oprim sa bem o cafea. Toate bune si frumoase.

Pe principiul "ce`i prea mult strica" hai sa plecam. Am injurat de toti mortii si ranitii. Cum doamne iarta`ma sa iti mai gasesti masina in haosul ala ? In fine, am gasit`o si am plecat - incet incet incet pentru ca binenteles ! era coada..

Nota pentru mine : nu mai calc in malluri. Nu ma atrag. Este si foarte cald.. DA! alta problema idioata. Vin in plina iarna cu suba pe mine si izmene si toate cele si ajung in canicula aia din mall de 25+ grade. Ce sa fac? sa imi car hainele dupa mine in traista ca tiganii ? Sau sa vin in tricou pe o temperatura de sub 0 grade ca sa pot sa stau linistit in mall fara sa transpir ca un porc sau sa mor de cald.

In orice caz.. viata merge inainte. Vorba lu` Prigoana : "sa se faca mall in Casa Poporului" ...

Punct

3 comments:

  1. mallurile deschise recent sunt tot timpul foarte aglomerate, pentru ca merg foarte multi "sa bea o cafea". daca o sa l vizitezi (ca sa faci cumparaturi) peste 2-3 luni o sa vezi ca e o varianta mult mai buna decat experimentezi toti cacatii de pe bd magheru sau super-ofertele de telefoane si parfumuri din fata magazinului unirea. pana atunci iti recomand cu caldura mall baneasa

    ReplyDelete
  2. Ai uitat de partea in care un domn "simpatic" bloca intrarea in parcare... Asta doar asa, ca sa fie tacamul complet...

    ReplyDelete