Sunday, January 17, 2010

Sa se revizuiasca, accept, dar sa nu se schimbe nimic!

Cam asa sunt si eu. As vrea.. dar...

Si stateam sub dus si ma gandeam. Ma spalasem deja bine, sapunisem tot, dezinfectasem peste tot si .. nimic. Curgea apa pe mine si simteam cum se prelinge peste tot si tot nimic. Din cand in cand ma gandeam "bagami`as @#!@ in @#$@# la` vecinu care a tras apa si m`am fript cu apa clocotita" dar atat. Nimic profund.

Mi`am dat seama ca sunt ditamai porcu de gras. De fapt, nu mi`am dat seama acum, dar acum am luat in considerare mai atent. Si ma gandesc ca totusi aveam cu vreo 20 si ceva de kg mai putin acum cativa ani, deci ar trebui sa fac ceva sa imi revin. Dar cine sa nu manance MC si cine sa mearga cu altceva decat cu masina.. si altele si altele? Eu nu...

Si pana la urma, de ce sa nu schimb ceva.. De exemplu.. orasul? De ce nu..... CLUJ ?! Cred ca mi`ar placea Cluj. Macar schimb ceva. Nimic deosebit dar asa.. aerul si oamenii din jurul meu - eventual putin arhitectura.

Nu o sa pot sa ma schimb, sau nu intr`un mod spectaculos si radical. Dar asa pe langa mine una alta cred ca as putea sa schimb.

Vreau sa schimb ceva, dar nu stiu ce si daca se poate sa stiu ca o sa fie bine. Si inca ceva, daca se poate sa nu trebuiasca sa fac mai nimic si sa fie totul ok si inca (virgula) cateva de genul asta.

Nu am puterea sa schimb nimic. Viata merge inainte si eu ma agat de ea fara sa iau nicio decizie.

Trist. Punct

2 comments:

  1. Iti recomand clujul. recent am fost si eu pt prima data acolo. e foarte frumos ca si oras. mult mai linistit decat batranul bucuresti, cu oameni mai putin stresa(n)ti, cu arhitectura frumoasa... cu multi unguri in schimb si fara parcuri. daca treci peste aceste neajunsuri chiar e frumos :)

    ReplyDelete
  2. Esti foarte pesimist. De ce renunti atat de usor? "Nu am puterea sa schimb nimic"..
    Nu e adevarat. Problema, in cazul tau, este ca nu vrei sa schimbi. Nu incerci.
    Tu crezi ca daca schimbi orasul, totul va fi roz?
    Gandeste te ca tu vei fi la fel. Totul incepe si se termina cu TINE.

    ReplyDelete