Wednesday, January 9, 2013

2013 si atat

Ca sa vezi! Nu a venit apocalipsa si mayasii se rasucesc in pamant.

Anyway, e un nou an, cu siguranta la fel de cacat ca si anteriorul, sau cel de dinaintea lui; pick one, they are all the fucking same.

Intamplari? Au fost. As avea ceva de povestit. Dar sa zicem doar ca, daca nu se intampla sa ma cert, nu se intampla sa vina; daca nu venea, probabil ca ma duceam cand m`a chemat; si daca ma duceam cand m`a chemat cine stie ce aberatie iesea. Sau puteam sa nu ma cert si era toata lumea fericita (cel putin eu, recunosc, cealalta parte a povestii nu o cunosc - inclin sa zic ca ea nu era fericita totusi indiferent)

Oricum viata asta are un sir foarte ciudat de intamplari. Nu cred eu in multe dar nu cumva toate actiunile duc intr`un final predefinit? Cu siguranta, mori, stiu asta, dar sa trecem peste aspectul asta mirobolant. Adica, sentimentul de "eu sunt instanta decizionala in cazul vietii mele" e cumva over-rated. Si daca noi nu prea (nu prea, nu am zis de tot) avem control atunci toata "frumusetea" noastra de viata este un ciclu aleator de intamplari. Dar uneori prea se leaga de zici ca asa s`a vrut sa se intample. It`s just weird. What if....?

Oricum nu ma astept de la nimic de la 2013. Probabil o sa pierd multi bani investiti in diverse lucruri materiale care nu o sa ma incalzeasca noaptea si nici nu o sa imi tina companie.

Ce as vrea? (trebuie sa fii in randul lumii si la miezul noptii, pragul dintre ani, seara magica si alte clisee, trebuie sa iti zic telul pentru anul viitor) Vreau sa fiu indiferent. Ups and downs m`au adus la concluzia ca daca dai 2 bani si te implici egal cu 0. Am auzit niste povesti, in care (fara falsa modestie eu zic ca sunt macar o idee mai rezonabil) un tertz iubit facea.. diverse sa zicem.. si cu toate astea ea statea cu el. Nu de la o fata, de la mai multe. Serios? Fuck it. Si atunci eu de ce dau 110%?

In orice caz, aceleasi aberatii ca acum nu stiu cati ani cand am scris primul post acilea. Si ca sa nu o dam de tot in penibil, sa ne amuzam zic:

Things you can say about ___ but not your girlfriend?




5 comments:

  1. Anul 2013 e anul leilor, deci nu va fi ca oricare altul. La multi ani!

    ReplyDelete
  2. Si conform zodiacului chinezesc e anul sarpelui, asa ca... nimic. Daca as sti la ce ora e Urania la TV poate as crede; cum nu stiu, e la fel ca oricare altul; si luand in considerare istoria anilor trecuti la fel de prost; nu ma astept la vreo minune.

    ReplyDelete
  3. Nu trebue sa stii cand e Urania, nu trebuie sa ii intrebi pe chinezi, nu trebuie sa te uiti in urma. Pur si simplu.

    ReplyDelete
  4. Atunci ce pot sa zic, abia astept sa fiu surprins si sa am un an bestial! Vorbim intr`un an sa iti zic cum a fost..

    ReplyDelete