Tuesday, December 18, 2012

Moments in history

Am avut o idee geniala, ceea ce rar vezi din partea mea, nu gasesti? Suna pretentios "un slide" dar cu siguranta o insiruire de poze te poate face sa zambesti.

Nu`mi plac pozele dupa care trebuie sa stai juma de ora sa iti asezi parul, juma` de ora sa stai sa se termine vantul care iti distruge coafura pretentioasa sau dublele care iti dau de gol dantura cariata. Cu toate astea, sunt adeptul unui DSLR (in trecut) care daca nu aveai habar sa il folosesti dura cam juma de ora sa o setezi - dar nici nu faceai la "auto" ca la naiba! de ce ti`ai mai luat asa ceva daca il folosesti pe auto? Mai nou m`am indragostit de un X100 care chiar e genial.

In orice caz, poze, momente, flashuri, nimicuri, care pentru cine trebuie, spun mai multe aberatii decat oricum scot eu pe gura. Pentru mine oricum spune foarte multe. Ma gandesc serios sa fac o animatie cu asa ceva in alta aplicatie. Hm..

Pana una alta, ca sa le vezi trebuie sa ai un cont dah facebuk si sa imi fii prieten, deci, nasol. Dar linkul e aici sau copy paste toata aberatia de mai jos

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.124971657664234.23953.100004542004139&type=1



Si o melodie de final, ca tot vine...



No comments:

Post a Comment