Sunday, January 13, 2013

Am I.. gay ?

Se intampla sa iti lasi ceva in frigider si ajungi sa il uiti acolo, stiti sentimentul nu? Un sos, o bere, orice. Si iti aduci aminte, de cele mai multe ori dupa cateva saptamani, ca e acolo si ti se face pofta. Bine, cel mai probabil a expirat de mult, dar Craciunul trebuie pretuit in fiecare zi, chiar si pentru chestii minore. O bere rece de care am uitat, cat de bun? Te duci blana la frigider si cauti, si cauti, si cauti si nu gasesti nimic.

De ce? Pentru ca ai colegi de apartament. Nu faci recensamant la orice din frigiderul tau si daca au nevoie de ceva pot sa ia fara probleme. Sa fim seriosi, si tu ai luat din frigiderul lor blat, fara sa le zici. Dar, ma enerveaza maxim ca stiu ca mai aveam ceva, putin, orice acolo si acum mi`e pofta, si cu siguranta e ora 2 noaptea si mi`e scarba, lene si frig sa ies sa imi cumpar.

Exemplu: sticla de Jack. O aveam de la Craciun. Am baut din ea de revelion si a mai ramas. Am pus`o in frigider. Ieri, sa beau un pahar, vad ca nu mai e cat stiam eu ca mai e, ci mai putin. Nu imi pun in pahar, dar o pun strategic in frigider (frigiderul meu, ei au al lor - de ce? ca e bine sa ai loc pentru orice, si tu si ei) cat sa imi dau seama daca se misca sticla.

Azi, se face seara, dupa dush, numai bine de un pahar, nu mai plec nicaieri cu masina. Ma duc la frigider si surpriza! sticla nu era la locul ei, si inca un minim 50 ml lipsea. Hm! Pe bune? Adica, nu am nicio problema dar, serios? Te enerveaza cacaturi din astea. Cel putin pe mine ma enerveaza. Coaie, plm, e 70 de ron o sticla de Jack si te tine o saptamana daca esti decent si nu iti pui in cap in fiecare seara. Daca bei un 50 cat sa dormi ca un bebelush si eventual pentru durerea aia din gat, te tine mai mult.. aprox 2 saptamani :)

In semn de protest mi`am pus toata sticla intr`un pahar mai de Cola, 3 cuburi de gheata si am aruncat sticla. Mai am una, dar aia e ceva de dame, in 2 culori, imi scapa denumirea, tot jumate de sticla, Din ce stiu nu ii plac lui astea dulci. Sunt curios daca dispare si din sticla cealata

 In orice caz, revenind la subiectul postului. Am vazut o poza foarte tare pe net; probabil a fost dintr`un stand`up al respectivului comic.

Statistic....
(Sursa :  http://i.imgur.com/P4UY1.jpg)



5 comments:

  1. statistically, you are. but definitely, you re not.

    ReplyDelete
  2. you know me so well, anonymous.

    ReplyDelete
  3. "but definitely, you re not." you said, that means:
    1. you don`t know me. you have a conversation with a complete stranger because you don`t have what to do at this time of hour. and you are reading this nonsense even if you don`t know me? you have issues; we should meet
    2. you know this because we had sex. and as i had sex with only a couple of girlz, for sure i know you very well; maybe better than you think i do. comes in handy that i don`t forget and keep track of my sex buddies

    ReplyDelete