Tuesday, June 25, 2013

Sfaturi practice si nu numai

Sa le luam pe rand.

1. Accident Muntenegru; cuvintele sunt de prisos. Oamenii de acolo au fost mai romani ca romanii. In rest, ce poti sa zici, doamne fereste.

Insa greseala mea, care aprobata de o delasare cronica inca persista, e ca ma uit la stiri, la PRO Tv. De exemplu acum are LIVE si in exclusivitate sljuba de pe aeroport... Serios? Si asta nu e tot. Ghici cine a fost trimis in râpä, langa "fiarele contorsionate"?
Pe Catalin Radu Dezastru. Unde e rapa mai mare, inundatia mai adanca, zapada cat casa, Katrina mai activa si Boeingul plin de teroristi, acolo e si "trimisul special al stirilor".
Si a purtat o discutie atat de siropoasa de la locul faptei (mai avea putin se urca in locul soferului) incat, cumva, nici nu mai conta despre ce e subiectul: e live si e spectacol. Cat despre clisee:
- stalpi rupti ca niste scobitori
- punct t minus (?)
- vise frante
- miroase a sange
- masina transformata intr`un sicriu
- macabru dans al mortii
- soferul gonea pe soseaua ingusta
- o viata se poate frange ca un bat de chibrit

(in caz ca nu ma credeti, la o usoara cautare pe goagle, dar ce am vazut eu a fost mai plictisitor)

Sfatul practic numarul 1. Ramai acasa. Sau daca pleci, fa-o cu automobilul personal. Macar mori de mana ta.

2. A venit caldura; aia nasoala.

Cum da putin caldura, cum vezi toate babele (si mosii, dar mai putin; genomul nostru e lenes de fel) prin ambulante punandu`si intrebari existentiale "Am cazut. Ce s-a intamplat?" Femeie! Eu, ditamai namila, mi-e rau cu zile cand imi bubuie jegosu' ala de soare in cap. Ce dracu cauti la ora 12, fara o palarie in cap, fara apa (las-o in pastele masii; ia o sticla de jumate cu apa de la robinet dupa tine! si asa ai o groaza de alte Dzeu stie ce in sacosa aia de rafie care o cari dupa tine zilnic, apa nu ti`ar pica fisa sa iei) prin Sahara? Ok, nu are cine sa te ajute, si ai nevoie de paine, du-te de dimineata cand te trezesti la 4 cu gainile, sau mai pe seara, scoate capu` afara pe geam si vezi cum e vremea inainte - ma gandesc ca nu ai Weather App pe smart-fone. NU! Femeia sa duce pe jos, in capatul celalalt al Bucurestiului, ca e prima zi de platit taxe (tot anul asta e deschis gen), si sa stea la coada. Serios? Si atunci de ce te miri ca te aduna de pe jos?!
Mai era un malac, 200+ kg, bronzat bine, ii lua o doctora pe strada tensiunea. Cred si eu ca i`a scazut tensiunea cand a transpirat 5 kile de osanza in 10 minute de step pana la metrou.

Sfatul practic numarul 2. Ramai acasa. Sau daca pleci, pune`ti palarie de aia de paie de care stiu ca iti place si ai 2 modele (una pentru o zi normala si una pentru biserica), o sticla de apa in sacosa si stai locului in casa.

3. Imobiliare.

Acum 3 ani cand am venit din (ce pompos suna) delegatie a trebuit sa ma mut de unde stateam in Buc in alt apartament, unde am stat bine-mersi pana atunci. Iar ma intorc, iar trebuie sa ma mut. Decisi fiind sa se impuieze, colegii mei, m`au anuntat ca isi iau alt copil, eu sa ma duc dracu sa sug la alta tzatza. Ok, hai sa caut pe net anunturi.
Rezultate:
- 90% site`uri proaste; caut "inchiriere militari residence" din "Bucharest" (ne`am dat dreaq, nu ne mai place Bucuresti) si imi returneaza "Constanta, faleza, Residence Pescarusu Cacacios". Ba esti nebun?!
- 90% site`uri in care nu poti sa cauti ca omul normal; am casuta de "search" si atat, fara pic de categorii sau altceva. Prietene, vreau sa imi aleg zona, sectorul, cate camere, optiuni - fa`mi in pula mea Autovit Imobiliar! Acolo ai si optiune de cate roti sa aibe masina pe care o cauti: 1 -> si iti returneaza "gasit elefant pe monociclu"!
- 99% anunturi firma; nu intelegi niciodata cate rate trebuie sa dai: 1 avans, 1 lichidare, 1 garantie; iti baga si o fractie pe acolo "rata 1/1"; coaie! nu am facut din asta sport olimpic in plm! zi pe limba mea ca nu ma mut zilnic
- 70% din anunturi nu au poze; nu vrei tu sa imi arati coltarul din `80 si mobila pe care o am si eu acasa din `60 inainte sa imi misc curu 1 ora pana in partea cealalta a Bucurestiului? Pune in mm poze!
- restul de 30% din anunturi au poze ori dubioase, ori din unghiuri imposibile: gen imi arati piscina vecinului, dupa un gard, intr-o poza si mi`o vinde ca si "obiective turistice in zona" sau alta poza cu usa inchisa pe afara a apartamentului, poza facuta din holul blocului, langa usa vecinului. Coaie, esti pe etnobotanice?

Sfatul practic numarul 3. Ramai acasa! Nu plec, bag pla, ma leg de calorifer! Daca ma dai afara imi dau foc si sa vad unde mai stai!


O melodie de final, si daca tot am incheiat in anunturi, am si eu unul, sectia matrimoniale:

Barbat, caut co-debitoare, familie buna, perioada maxima 30 de ani (in functie de banca); ofer puradei la cerere! Latifundiarele au un plus. Exclus doamne care au profil la biroul de credite.ro


Enjoy

No comments:

Post a Comment